Aankondiging keynotespreker voor T3CON23: Nicholas Janni verzorgt tijdens de TYPO3 Conferentie 2023 de keynotespeech

Het TYPO3 Project is verheugd te kunnen aankondigen dat Nicholas Janni de keynotespreker is op de 15e TYPO3 Conferentie 2023 (T3CON23). De expert in transformationeel leiderschap heeft zijn keynotespeech de titel 'Activating Whole-self Intelligence' gegeven.

T3CON23 wordt gehouden op 12-13 oktober 2023 bij Areal Böhler in Düsseldorf (Duitsland). De kaartverkoop is gestart op Eventbrite.

Düsseldorf (Duitsland) – 29 juni 2023

Janni: winnaar van de award 'Business Book of the Year'

Nicholas Janni wordt geprezen om zijn diepgaande inzichten in leiderschapsontwikkeling en hij schreef het boek 'Leader As Healer'. Het boek dat in 2023 de award 'Business Book of the Year' in de wacht sleepte, gaat over de transformationele benadering van leiderschap. Het werk van Janni benadrukt dat de aangeboren menselijke vaardigheden, zowel fysiek als emotioneel, moeten worden ontwaakt. Hij pleit ervoor om weg te bewegen van de chronische disbalans in de manier van denken en functioneren dat in zoveel bedrijfsculturen de norm is geworden en de overstap te maken naar een meer holistische en meelevende leiderschapsstijl.

"We zijn vereerd met Nicholas Janni als onze keynotespreker op de T3CON23", aldus Daniel Fau, CEO van TYPO3 GmbH. "Zijn gedachten over de gemeenschap, cultuur en doelstelling komen overeen met het streven van onze conferentie om technologie, transparantie en vertrouwen op de meest verantwoorde manier te bevorderen. Deelnemers staat een transformatieve sessie te wachten die ons begrip van prestatie in twijfel trekt." De keynotespeech wordt gehouden op donderdag 12 oktober 2023.

Bevordering van technologie, transparantie en vertrouwen

T3CON23 gaat verder dan louter technische discussies die de cruciale rol van de samenwerking tussen de overheid, de sector en de gemeenschap onderstrepen bij het vormgeven van de toekomst van de internetsector. De conferentie volgt één spoor om te zorgen dat het accent ligt op de onderwerpen die er echt toe doen. Het evenement draait dit jaar om drie hoofdthema's: 1) de ethische en economische principes van digitale soevereiniteit, 2) digitale infrastructuur en 3) bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gegevensbescherming.

Areal Böhler, een voormalig historisch industrieterrein, is de locatie voor T3CON23. De ruimte die maar liefst 1800 vierkante meter groot is, kent een hoofdpodium met aandacht voor één programma en een expositieruimte voor netwerken en kennisoverdracht. Op loopafstand hiervan organiseert de conferentie in de avond van 12 oktober 2023 het TYPO3 Award Gala met dresscode 'black tie'.

De kaartverkoop voor T3CON23 en de prijsuitreiking is gestart

Tickets voor T3CON23 zijn nute koop. Er kan worden gekozen voor een pas voor zowel de conferentie als de prijsuitreiking of voor een pas die recht geeft op alleen de conferentie dan wel de prijsuitreiking. We raden belangstellende organisaties en personen aan om vanwege het beperkte aantal plaatsen niet te wachten met het kopen van hun kaartjes, zodat ze verzekerd zijn van deelname aan dit bijzondere evenement.

T3CON23 is een ontmoetingsplek voor besluitvormers, marketeers en marktwaarnemers die goed technisch onderlegd zijn. Het evenement laat technologie, transparantie en vertrouwen samenkomen om de toekomst van de internetsector vorm te geven. Ga voor meer informatie over T3CON23, de beschikbare kaarten en sponsorinformatie naar de officiële website van de conferentie.

Over TYPO3

TYPO3 CMS

TYPO3 is een opensource-contentmanagementsysteem (CMS) voor bedrijven. Op typo3.org kunt u meer informatie over TYPO3 vinden en downloaden.

TYPO3 Association

De TYPO3 associatie is een Zwitserse vereniging zonder winstoogmerk die in november 2004 is opgericht door de leden van de TYPO3-gemeenschap en biedt software die gratis toegankelijk is voor het publiek. TYPO3 is gevestigd in Baar ZG (Zwitserland). De TYPO3 associatie is onpartijdig en niet-confessioneel. De associatie heeft ongeveer 1000 leden en coördineert en financiert de langetermijnontwikkeling van TYPO3 CMS. De associatie is eigenaar van het handelsmerk TYPO3. Bekijk voor meer info typo3.org/project/association.

TYPO3 GmbH

TYPO3 GmbH is een dienstverlenend bedrijf dat is opgericht door de TYPO3 associatie om ondersteunende diensten te verlenen en om de TYPO3 CMS-software te ontwikkelen. Bekijk typo3.com/typo3-gmbh voor meer informatie over het bedrijf TYPO3.

Press Enquiries

Mathias Bolt Lesniak
Mail: media(at)typo3.com

TYPO3 GmbH
Emanuel-Leutze-Str. 11
40547 Düsseldorf

Phone: +49 211 205436-0
Web: www.typo3.com

Please feel free to send a copy of the press release to your local media. Just ensure you do not spam. Make it clear that you are not an official representative of the TYPO3 Association or TYPO3 Company, but that you are an agency or individual using TYPO3.